Ga naar de inhoud

Wat is Brand Idea?

Brand Idea of Brand DNA is het geheel van de verschillende merkeigenschappen  van een organisatie:
• kernwaarden, unieke waarden,
• visie,
• missie,
• positionering
• persoonlijkheid

Wat leer je in deze workshop?

1. Tijdens de Brand Idea workshop wordt een informatief overzicht gegeven van de verschillende kenmerken van een merk, en hoe een nieuw merk en imago kan ontwikkeld worden. Verder wordt er ingegaan op:
• wat is een merk?,
• waarom hebben we het nodig?
• merkdifferentiatie,
• verschillende merkeigenschappen

2. Daarna worden door praktische oefeningen de verschillende merkeigenschappen (kernwaarden, unieke waarden, visie, missie, positionering en persoonlijkheid) in kaart te gebracht.

Voor wie?

Deze workshop is bedoeld voor iedereen die binnen een organisatie betrokken is bij het bepalen van het merk en het vastleggen van de verschillende merkeigenschappen van de organisatie. De workshop zal van de deelnemers geen experts in branding maken, maar zal voldoende informatie geven om een intelligent gesprek met een branding specialist op te starten.


Interactieve workshops met maximum 20 deelnemers.
Elke deelnemer krijgt een attest van deelname.