Ga naar de inhoud

e-commerce in de voedings- en verpakkingsindustrie

e-commerce in de voedings- en verpakkingsindustrie

E-commerce wordt steeds belangrijker en laat zich ook voelen binnen de voedings- en verpakkingssector.
De integratie van of transitie naar dit relatief nieuwe verkoopkanaal stelt vele bedrijven rechtstreeks of onrechtstreeks voor nieuwe uitdagingen inzake voedselveiligheid, voedselkwaliteit, verpakkingsintegriteit en marketing & sales.

Graag willen Pack4Food vzw en Universiteit Gent nagaan in welke mate bedrijven:

1/ vertrouwd zijn met e-commerce
2/ omgaan met e-commerce en welke problemen zij hierbij ondervinden
3/ op de hoogte zijn van nieuwe technologieën en de recente wetgeving inzake verstrekking van voedselinformatie aan consumenten
4/ betrokken zijn bij het ontwerp van een voedselverpakking


Jouw resultaten zullen mee de huidige pijnpunten identificeren, waarna, in samenwerking met de sector en onderzoeksinstellingen, gezocht zal worden naar oplossingen die zowel de bedrijven als de consumenten ten goede komen.

Mogen wij je daarom vriendelijk verzoeken gedurende 5 tot 10 minuten deel te nemen aan dit onderzoek? Jouw gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en de verzamelde informatie zal anoniem worden verwerkt.


Het zou fijn zijn als je de enquête even wil invullen.

 

Hartelijk dank,

Universiteit Gent en Pack4Food