Ga naar de inhoud

Service Design Insights session

Wanneer:

Waar: Kortrijk, Ondernemerscentrum

Op 23 juni geeft Remco Lenstra, innovatie-expert en academic director Business Design & Innovation van Antwerp Management School, inzicht hoe je je dienst zo kan ontwikkelen dat de totaalervaring van je klant onvergetelijk wordt.

Meerwaarde creëeren doe je niet enkel met je product, ook je dienstverlening maak het verschil. Meer nog, vaak biedt die dienstverlening je juist dat unieke competitieve voordeel. Hoe je dienstverlening succesvol uitontwikkelen is een ander paar mouwen.

In deze introductiesessie van Antwerp Management School krijg je inzicht in hoe een maximum aan impact te genereren door je dienstverlening te herontwerpen. We leren je de in de praktijk beproefde en door ontwerpers geliefde Service Design methodiek kennen en geven inzicht in de belangrijkste ontwerptools. En begeleiden je in het toepassen van de tools op je eigen dienstverlening.

Tijdens de sessie krijg jij een goed zicht op wàt Service Design inhoudt en wat de theorie erachter is. Daarna lopen we gezamenlijk door een aantal ontwerpoefeningen op maat van kmo’s. Op die manier krijg je zicht op jouw dienstverlening en met welke dienstverleningselementen jij zelf aan de slag kan om die unieke totaalbeleving voor je klant te ontwikkelen.

Info & inschrijven

Archief